Tema: Re: req brig d285 antgalio
Autorius: spakainas
Data: 2012-09-11 11:33:54
330 brigas meškerybai plūdine dviese yra pakankamas, tik reikia ne ant
suoliukų sėdėt, bet pasiimt sulankstomas kėdutes, tada vieną prie pat
galinio medinio borto pristumi, kad bent kiek erdvės atsilaisvint.
Spiningaujant dviese lyg ir norėtųsi, kad būtų didesnis tarpas tarp
suoliukų, nes irkluojant jau šiek tiek kliūva. Neįsivaizduoju kaip su
mažesne dviese komfortiškai jaustis.