Tema: Re: req brig d285 antgalio
Autorius: spakainas
Data: 2012-09-10 13:24:43
Kaip tik turiu Brig 330, su kietu dugnu (medinės sekcijos). Nu žinok aš
buvau apakęs, kiek accidentų ji atlaikė ;] tiesa, savaitgalį šiek tiek
pradūrėm dugną, tai biškį vandenį leidžia, reiks užklijuot. Bet ten
nesveikai joBtelėjom per vandeny gulintį automobilio ratlankį, jaučiu
kokia guminė ufimka būtų per pusę perplyšus, o čia tik tokie kaip
įbrėžimai gavosi, užklijuosiu ir turėtų būt ok.
Paskutiniu metu ją upėse naudojam spiningavimui, tai akmenuotais
slenksčiais "pasiplaukiojam", tai užstringam kur nors, reik nustūminėt.
Žodžiu, patvarumas labai neblogas.
Na, aišku yra ir minusas - 2 tašės po ~30 kg, užsi#$%imas, jei kur
toliau panešėt reikia. Bet stabilumas vandeny viską atperka.