Tema: Re: su spiningu Juodkranteje
Autorius: Struktur
Data: 2012-08-18 10:10:14
"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:k0lf7i$asu$1@trimpas.omnitel.net...

Pas jus kolega labai bloga karma del Preilos matomai :). Del siu metu
nesigincysiu, nebuvau, bet paskutiniu tris metus is eiles nebuvo nei vienos
zukles be laimikio: laaaaabai grazios kuojos nuo pacios krantines sedint ant
suoliuko, imerkus pludine iskart uz zoliu ir gurksnojant aluti (sitos kibt
pradeda nuo ~18:00, kukuruzas, sert butina), ziobriai :) (tokie ant legalumo
ribos, bet...) - sitie nuo molo metant kiek galima toliau, kormuske su
pasaru ir dzykai, geriausiai anksti ryte, ale jeigu nebudavo karsta, tai
gali po valiai traukineti ir visa diena. eseriai - specialiai
nesivaikydavau, bet nuo to pacio molo desetka su tvisteriuku besaugojant
dugnines visada pagaudavau, dydziai - neklumpiniai. Nuo Preilo link
Juodadkrantes kur prasideda nendrynai - karosai, buvau tik karta zvalgybon,
emiau 3 ~>500-700gr., paskui pazejau kaip "vietiniai" tinkliuka state -
daugiau nebeejau. Da yra ten kazkokia Roziu ilanka, tipo ten karsiu pagauna.
As nebuvau, nieko nepasakysiu. I marias irgi neplaukiu. Man ir nuo kranto
ten uztenka veiksmo ir poilsio.

O kas del Juodkrantes prieplaukos tai kolegos jau kelinti metai is eiles
vaziuoja karsiu gaudyti. Specialiai. Butent nuo prieplaukos. Butina salyga -
tinkama Kursmariu srove ir metu laikas (vat kazkur rugpjucio antra puse) :)