Tema: Re: su spiningu Juodkranteje
Autorius: tranzoo
Data: 2012-08-17 19:25:54
"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:k0lf7i$asu$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausyk, daba biski pakomentuosiu tai, ka parasei pries tai.
> Pirma, starkiai nesokineja, o pelekai starkio buna tik tada, kai ant ju
> buna pritvirtinta birkute su uzrasu "starkis".

nesigyncisiu

> Maximos maisais eserius tenais gali traukti tada, kai valas yra gamintas
> "lietkabelio" ir jo kvadratura bent 1,5 mm2. Nu ir ant meskeres
> akumuliatorius vietoje rites.

nu eserys tai toks dryzuotas. gaudosi ju ten daug ir pakankamai nemazu.
veiskmas kasmet pervalkoj. plaukt reik toli, kur bujai farvateri zymi.
pasikartosiu - dvi val dvi meskeres 43 eseriai. kokie 10 is ju apie
puskily - apie 15-20 cm.

> Lydeka kursiu mariose yra gan retas egzempliorius, ypac vasara, kai
> vandens skaidrumas 10 cm. Na, ne Juodkrantej, bet Preiloj vasarojant jau
> 15 metu is eilies teko susidurt su 2 lydekom- viena pazistami ismaine ant
> alaus bonkes, kai verslinykai pro juos zvejojancius plauke, o kita musu
> namuko komendantas pasakojo, kad kazkas sugavo.
> Starkius- na, Juodkrantej gal pagauna, bet Nidoj- Preiloj- Pervalkoj tai
> mission impossible. As daugiau esu unguriu sugaves, nei starkiu, nors
> kasmet bandau sugauti.

as apie juodkrante ir pasakojau. lydekas pavasary - vasaros pradzioj maciau.

> Draugelis daznai buna Juodkrantej, na, pagauna eserioka viena- kita ant
> tvisterio, taciau ant slieko vistiek geriau kimba. Apskritai, problema
> tenai su tvisteriu, pagausi kelis per ryta, nebent pasiseks.

ant slieko ten geriausiai kimba pugzliai, na vienas kitas 8 cm eseriokas.
nesamone mariose gaudyt slieku.

> Siemet is viso, visi kas buvo zvejot mariose tie verke, nebent kokie
> Klaipedos profesionalai. As per 1,5 savaites buvimo buvau 3 kartus islekes
> rytais pazvejot, viena syki nieko is viso, kita karta 3 pugzliai (Preiloj
> abu sykius), trecia karta Juodkrantej- 4 eseriai gal po ~120 gramu ir
> pugzliai kokie 8. Viskas. Maximos maisa jei pagausi, tai nebent tuscia
> pluduriuojanti.

siemet man nepasiseke pazvejot - labai dideli vejai buvo....