Tema: Re: kauno marios
Autorius: scrp
Data: 2012-06-21 14:24:15
nelabai supratau dėl tų vietinių? kažkokios pretenzijos iš jų pusės?

"bidoks"  wrote in message news:jruqus$f5u$1@trimpas.omnitel.net...

Karšiai tikrai kimba. Geriausiai Gervenupyje, bet ten beda su vietiniais.
Nesiskundzia ir tie kurie gaudo Vaišvydavoje.
Makaronų receptai teisingi :), bet viska lemią pašaras. Su pirktiniais iš
parduotuvės nesirodyk krante, greit būsi išvarytas. :)