Tema: Re: kauno marios
Autorius: dweller
Data: 2012-06-21 11:26:37
kazkada is forumiuku uzsisaugojau, kai pats ieskojau.

"As naudoju IKI perkamus makaronus. Nezinau gal yra ir kitur. Bet Pirk makaronus zvaigzdutes formos, bet ziurek kad butu Cekiski.
Kitu saliu netokie geri, t.y. blogiau laikosi ant kablio. Į verdantį vandeni iberi makaronu porcija ir verti 1min 45-50s.
Po to nuplauni saltu vandeniu ir supylus i dežute uzpili saukstu aliejaus. Siuo metu bus jie kietoki, bet kol nuvyksi T.t.
30min jie isbrinks ir gerai mausis ant kabliuko. Isvirus idedu i dezute cesnako skilteliu ar kokiu nors kvapu.
Maudamas ant kabliuko is pradziu uzmaunu 3-4 makaronus ant valo o po to pilna kabliuka, ant galo uzdedamas is
pasaro kruopa ar dzikiuka ir nuleidziu valu tuos uzmautus 3-4 makaronus ant kabliuko kotelio."

"Mano pagrindinis kvapas makaronu vanile su cinamonu.gaudo visur,mariose,nemune,tvenkiniuose.pagaves kuoju,karsiu,karosu,sapalu,karpiu.
perku tik italiskas zvaigzdutes,verdu iki dar perkandus matosi miltu juostele mazdaug puses makarono storio,perkosiu,dar ant siltu uzpilu
saulegrazu aliejaus(nerafinuoto),ilasinu vaniles kvapo lasu ir pabarstau cinamonu,gerai ismaisau ir i saldytuva nakciai.
po keletos valandu reikia patikrinti ar ne per mazai aliejaus,nes cinamonas sugeria ir patys makarikai brinksta.
kita diena buna pats tas.pamirsau pasakyti,kad vanduo virimui turi but pasaldintas.taip isvirti gaunasi ne per kieti nei per minksti,
galima pakepinti keptuveje tada buna kietoki.permetineju,jei nebuna kibimo kas valanda tai dar laikosi ant kablio,man to pilnai pakanka.
naudojant cesnaka jis makaronus dar pakonservuoja,pakietina.dar gerai pasiteisina melasa,bet makarikai nusidazo tamsiai rudai."