Tema: Re: lynai,
Autorius: Liveris
Data: 2012-06-05 14:10:43
Na taip, tokia sistema daug zveju naudoja, zvejodami Kurtuvenuose Sventjonis
komerciniuose telinkiuose.
Bandziau perpiest sistema.

Sistema, kugio formos spiraline serykla, sonuose 5-6 kabliukas ir vienas per
vidury iki apacios. Kabliukai su masalu, juos sukisu i serykla ir uzspaudi
su pasaru. Viskas sistema paruosta.

Man asmeniskai ji nepasiteisino ne sykio. Kiti kiek maciau gaudo su tokiom
sekmingai.