Tema: Re: lynai,
Autorius: raibutis
Data: 2012-06-04 16:36:23
Jei oras geras, tai nuvares Jonines i kaima svesti kelioms dienoms visda
pasigaudavau po viena kita, net kartais kliovas geresnis nei liaupsinamu
geguzes antros puses laikotarpiu... Tik va jau zoles buna kaip reikiant
sukilusios, keiciasi vietos, masalai ir t.t.

Kazkur girdejau, kad kai labai silta - geriau negyvulines kilmes masalas
(kvieciai, kukuruzai ir pan.), kai saltesnis - gyvos, sliekai, dzykas.

R.