Tema: Re: Kaip humanishkai pribaigt?
Autorius: Jocker
Data: 2012-05-25 00:37:12
Nu taip, polietilene viskas greiciau genda, nors "celofanui" priesnuodis yra
daug daug druskos. tiesog palaidoji zuvi druskoj :)
Idomu su tom dilgelem... sutinku, kad "celofane" dilgeles padidina
venciliacija. bet praktikoj patikrinta, kad pintoj pintinej su dilgelem
zuvis istovi ilgiau nei toj pat pintinej be dilgeliu. aisku zuvies nebuvo
pristampuota daug nei vienu nei kitu atveju. Nedrysciau tvirtint, kad "zole"
vien tik padidina ventiliacija ir del to ji ilgiaus istovi. Pazistamas
nerades dilgeliu panaudoji kita kokia tai "zole", nesuveike - vasaros silta
diena zuvis greit apsitrauke glitimu ir dar "surinko" visa zole, tad gavosi
pasvinkes zuvies sumustinis su salota :))) Idomu ka ta dilgele duoda... gal
kokia ten medziaga iskiria kaip koncervanta..... nieko doro web'e neradau ta
tema, nebet tokiu pasvaicojimu kaip kad dabar sioj temoj kalbam :))))

J.