Tema: Re: Kaip humanishkai pribaigt?
Autorius: servisas
Data: 2012-05-25 00:08:45
Del tu dilgeliu tik samprotauju- daznai zmones deda zuvi i maisa
polietilenini, ir kai dilgeles idedi- gaunasi siokia tokia ventiliacija,
kaip atskyrimas nuo polietileno, jos gal kiek dar dregmes sugeria, ir todel
ta zuvis negenda taip greit. Kai vaikstau pakrantem, zuvi dedu i medziagini
maisa, tai gaunasis tas pats efektas- zuvies gleives susigeria i ta maisa ir
zuvis lieka sausa ir laikosi pakankamai gerai.