Tema: Re: Kaip ledas?
Autorius: Povilas
Data: 2012-02-09 18:32:42
Kai tik tik buvau pradejes ziema zvejoti,kaimynas nusiveze I Kruonio
bliuda.Is ryto uzlipome ant ledo kulturingai - per nuozulnia plokstuma.Visa
diena zvejojome ir niekaip nesupratau kodel nepakertu,kai lankstosi
sargelis.....Vakare,tai tik tik spejome uzlipti ant dambos,per metalines
kopecias,nes vandens lygis nusedo konkreciai ir jau jokiu minciu ulipti per
nuolydi nebebuvo,nes to nuolydzio jau nebebuvo.Tai buvo pirmas ir paskutinis
kartas,kada zvejojau ten nuo ledo - palikau ta malonuma ekstremaliu pojuciu
megejams,kurie nakciai pasistate palapine ant ledo ir tikejosi karsiu.

"priest"  parašė naujienų news:jgoejk$krc$1@trimpas.omnitel.net...

Yra tekę ir man žvejot stipriai šąlant ant tokio trūkinėjančio ledo.
Jausmas, švelniai tariant, nekoks. Ir kas bjauriausia- neina apsiprast.

priest