Tema: Re: Kaip ledas?
Autorius: Petka
Data: 2012-02-06 13:46:46
Taip būna iš neįpratimo. Anksčiau irgi šokinėdavau, dabar reaguoju
ramiai. Pirmąkart tikrai baisu buvo, kai po dėže su trenksmu atsivėre
poros cm plyšys, ištryško vanduo ir akimirksniu sušalo - užsivirino siūlė...
O ledas geras - 20-30 cm, bet visur būna pavojingų vietų, kurios per
didžiausius speigus arba neužšala arba būna silpnos. Baluoše vakar buvau
užėjęs vietų kur tik 8-10 cm ledukas. Bet čia pakraščiuose, prie šaltinių.
---
Petka