Tema: Re: atkabeklis blizgem
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-12-06 11:28:54
Kam tiek vargti kaip kalviui?

Kazkur rusu puslapiuose esu mates - ima kokio nerudijancio (gal varinio) vamzdelio gala, uzaklina viena gala, pila islydyto akumuliatorinio svino, pjauna isilgai iki puses, tada ta gami istato i kita, atitinkamai didesnio diametro vamzdeli taipogi su prapjautu sonu, galus aplanksto kazkaip,kad nenusmuktu. Slifuojama, kad astriu kampu nebutu. Esme - sutapdina plysius, mauna ant valo, pasuka isorini ir kazkaip dar uzfiksuoja (sukiotis turetu standokai), tada ir paleidzia valu prirista prie kito valo, kad istraukti imanoma butu ir neliktu dugne kartu su uzkibusiu masalu :)