Tema: Re: atkabeklis blizgem
Autorius: servisas
Data: 2011-12-06 10:56:10
Va butent. Bet as norejau pasakyt, kad masalai labai kietai gan retai
isikabina ir jei nuo "atoveiksmio" atsikabina- tai kazi ar reikia 1 kg
atkabiklio, kad ji numust. Zinoma, jei zacepas- paskandintos senos lovos
spyruokles, tai gali centneri nuleist, vistiek neatkabins.

Zodziu sumasciau atkabikli, kuriame valas eina per svorio centra. Jis turetu
buti mazdaug toks:
paimam varines skardos ir tol ja lankstom uzplodami, kol gaunas kokiu 3 cm
plocio, 1x cm ir dar imanomo sulenkt storio svino luitas. Kazkuriame
lenkimo/uzplojimo etape ikisam varine viela, kad ji eitu kiaurai skarda ir
jos galai islistu abiejuose svino galuose. Galu gale sulenkiam svino smota U
raides forma, o vielos abiejuose galuose susukam kilpas ir jas palenkiam
taip, kad jos kreiptu vala per U apatine dali, ty praktiskai svorio centra.
Risam smota prie kaproninio sniuro ir varom prie upes bandyt.
Tik va problema- is kur istraukti svinines skardos? Esu turejes vaikystej,
bet neisivaizduoju, is kur gavau.