Tema: Re: Kam dirba Zemaitaitis?
Autorius: Casper
Data: 2011-10-24 13:44:10
Ne nu tai taip, upes nuomoti IMHO yra nesamone ir tai neturetu buti.
Bet siai dienai jos ar ju atkarpos yra nuomojamos ir sis istatymo pakeitimas
kazkiek sumazins reikiamu leidimu kieki norint pazvejoti kazkuriam ruoze.
Tik speju, kad tu ruozu nera jau taip daug, kur vienas krantas vienam
nuomininkui, o kitas krantas jau kitam isnuomotas (cia isvis pornografija
IMHO).