Tema: Re: Kam dirba Zemaitaitis?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-10-24 12:40:18
Kuo daugiau tokiu "logisku" pasiulymu seime ir visi uzmirs esme - upiu nuomoti nevalia, visas kontekstas iskrenta (as cia apie izuvinima, informacijos pateikima apie nuomininka, etc.)
"Merkys" dar ne taip seniai tvarkosi savo Salcininku ruoze, kad apie kazkoki pagerejima galima butu spresti. Nors gal ir maziau ten vietiniu nedavalgeliu...