Tema: Re: >Pi. del zukles leidimu
Autorius: eMJei
Data: 2011-10-24 10:48:35
man susidare toks vaizdas, kad jie galetu israshyt leidima, tik kam jei
vargintis del shitokiu shudniekiu, algos niekas uztai nepakels. lengviau
su shypsenele pasakyt "nuvaziuok tu i misko g". Beje internetas meta,
kad apskritai leidimus reikia pirkti rotushes g. , ten nuvaziavus, be
parkiu tave pasiuncia prie carsltono esanti skyriu, is ten tinginiai i
misko g. :))) draugas sako iskart sakiau vazuot i misko - as bandziau
viska daryt taip kaip darytu normalus zmogus, atsisedau prie interneto,
susirinkau info, ir isejau pirkti leidimo.