Tema: Re: >Pi. del zukles leidimu
Autorius: Struktur
Data: 2011-10-24 09:29:01
Tegul ta Kauno MZD uzsipypina su savo leidimais Nemunui, Nerei,
Neveziui.... Visa gyvenima saziningai pirkdavau, buvau visokiu bureliu
"narys"... Nematau jokio ju idirbio zuvivaisos-zuvisaugos linkme, apart
nusenusiu diedu, sedinciu jiems patogiu laiku toje Misko gatveje.

p.s. o kad GA siuncia i MZD tai dar idomiau skamba, kai valstybine
institucija valstybiniu leidimu isigyjimui siuncia i principe privacia
struktura.