Tema: Re: Kas gali būti geriau...
Autorius: Romas
Data: 2011-09-05 13:06:16
Viliau - o ar verta tokius didelius skusti ??
isvolioji NEVALYTUS< NESKROSTUS rupioje druskoje, ant orkaites skardos
pabarstai nemazai druskos, ir graziai sudedi eserius kad nesiliestu .
Dedi kiek telpa tokiu principu.
orkaite ijungi 200C  leidi ikaisti , ir eserius 400-500g kepi 25 -30 min.
beje, eserius pasbarstai kai ijungei orkaite, kitaip per daug isisures.
isjungi orkaite  ir nuo skardos eseri dedi i lekste apversdamas apatine buvusia
dalimi i virsu.
labai graziai nusiima visa oda su zvynais, nuvalgai skania balta mesyte, tuomet imi
galva kartu su visu stuburu ir visais viduriais ir uodega. Sita rinkinuka dedi i
siuksles,
vel nuvalgai likusia mesyte, o likusi oda i siuksles,
patarimas - vienas zmogus prie alaus tokiu eseriu suvalgo 2-3 vnt , taigi kepi tiek,
kiek bus suvalgyta. Jei paliksi zuvi atsalti , tai po keliu valandu bus gausiai per
suri.
paskutini karta kepiau 5 (daugiau netelpa i skarda) po kurio laiko pailseje, alaumi
nuplove zuvies skoni vel kepiau 6, na ir kadangi buvome trise, tu dvieju porciju
pilnai uzteko.
eserius 300 g reikia kepti  20 min,
eserius 600-700 g  ne maziau 30 min.
temperatura kelti daug virs 200C nepatariu - zuvis susprogsta , iseina sultys.
viduriai prie 200C niekados "neatsidaro"

skanaus

Romanas