Tema: Re: Kas gali būti geriau...
Autorius: VP
Data: 2011-09-05 11:44:24
ną... šeštadienį ešerių 400+ buvo nedaug, vos 5 vnt. Tiesa, ir iš viso
ešerių gal tik 10 vnt buvo... o va sekmadienį vienas ešerys buvo 680gr,
vienas 500 gr, tokių apie 400gr buvo apie 10 vnt ir dar visas kalnas tokių
nuo 200 iki 300 gr. gerai kad namo pasiimta tik "protinga norma", bo butų
nepadėjęs belekoks skustukas....  Gaudėme dviese. Tiesa, dar buvo vienas
starkiokas "apie kila" (legalus, pamatuotas ir t.t. tik svert tingejau jį)
ir vienas starkis 2.48 kg.