Tema: Re: Vytinimas
Autorius: dzonis
Data: 2011-08-04 11:49:53
Nesupratau, su 4aj taves neiskelia i glisa ?

"Romas"  wrote in message news:j1di5l$76n$1@trimpas.omnitel.net...

kazkada bandeme su Quik silveriu 5aj greicius pamatuoti.
mano buvo 4 aj Jonsnon varikliukas.Porta bote 390.
jei valtyje po 1 zveja Silveris iseina i glisa ir pabega
jei valtyje po du zvejus ir nera bangos silveris eina panasiai bet kazkiek
greiciau.
jei valtyje 3 zvejai + iranga starkivimui, ir banga -silveris atsilieka ir
priedo ten
visus aptasko.

maciau porta tokio ilgio su 10 aj ir dviem zvejais ir daug irangos - isena i
glisa.
sau uzsidejes buvau 8 aj  dviese be bangos isejome i glisa.
beje kabinant varikli ir darant transo stiprinima svarbu islaikyti teisinga
variklio
kampa,
ir sraigto nusileidima zemiau valties dugno. Kai dviese iseimi i glisa stovi
labai
stabiliai , posukius
ima teisingai bet viskas daroma su protu.Tas  lankstumas nieko neitakoja .
apie jura ar galima - kai pirkau ja buvo manualas ir ten buvo parasyta, "
jei juroje
sugedo variklis
naudokite irklus" ::)
irklai netike , ploksti , plastikas. net ir ezere pasiplaukioti nesamone
buvo.
Kaune Dinamo gamykloje nusipirkau stiklo audinio ir anglies misinio
akademinio
irklavimo valties
irklus , ta darbine dali , ir uzdejau ant originaliu irklu kotu. galiu be
vejo vienas
ezere atsiputes velkiauti ::))
kai siltas oras galiu vienas ta valti nusiimti nuo stogo ir susideti be
vargo.
bet kai yra vesu , vienam jau sunku islankstyti , plastikas ne taip lengvai
pasiduoda.

Romanas