Tema: Re: Vytinimas
Autorius: Romas
Data: 2011-08-01 10:18:52
imu balta zuvi dedu i kibira ir sluoksniais maisau su druska rupia.
ant virsaus uzberiu dar gausiai druskos.
taip vesesneje vietoje laikau dvi - tris paras , priklausiomai nuo zuveies dydziu, jei
tai kilogramines
zuvys tai 3 ar 4  paras tikrai.
skystis kuris susidaro, kai kas nupila ji , ir vel deda druskos, o as nelieciu ,
tiesiog taip ir palieku.
po to  zuvi isimu , ir tiek kartu kiek dienu buvo suryme mirkau saltame (netekanciame)
vandenyje po 15 min.
 leidziu zuviai gal pusvalandi apdziuti, kad i pavirsiu iseitu druska.
po to zuvi sukabinu vedinamoje bet nesauletoje patalpoje.
isejusi i pavirsiu druska saugo zuvi nuo musiu , jos tiesiog atsitupia ir is kart
dingsta ::))
kolegos siule zuvi aptepti acto ir aliejaus misiniu , kad muses netuptu, bandziau ,
padeda.
kiek pamenu 2 dalys aliejaus ir 1 dalis acto.
zuvis dziusta priklausomai nuo vedinimo ir oro temp ne maziau kaip savaite, aisku dar
itakoja ir zuvies dydis.
jei bandau kabancia zuvi lankstyti it jauciu kad zuvis lankstosi "minkstai' - dar
nelieciu, jei
jau pajuntu lankstant "traskesi" reiskia po poros dienu jau galima
bandyti valgyti

skanaus
Romanas