Tema: Re: Lydekų gaudymas
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-04-27 10:38:13
siaip tai mokama technine pagalba tokiu atveju priklauso tau. gaisrininkai
tikrai neprivalo teikt pagalbos siuo atveju. dziaukis, kad draugas "aukstas"

kokioj nors de, prisistacius palicija irgi pasiulo pagalba mokama. patys ir
iskviecia ishtikro, ziurint kokia problema dar tau. kartais nori - nenori,
tenka moket. patirtis :)