Tema: Re: Lydekų gaudymas
Autorius: VP
Data: 2011-04-27 10:25:33
> Gėgė, veiksmas balandžio 22 dieną.
> 5:00- 2 valtys tikrina tinklus.
> 7:00- dar viena užsimiegojusi valtis tikrina tinklus.
> 10:00- pasirodo pasieniečiai ir ... tikrina tinklus.

na... shehstadieni po pietu teko pabuvoti prie nemuno aukschiau Geges.
Pagauta keletas zhiobriu, keletas kuoju, karshiokas... bet papasakot ne apie
tai norejau...
zhodzhiu baigus zhukle, dar priesh saules nusileidima, pajudejom link
namu...
ash uzhsizhiopsojau i bundanchia pavasarine gamta, draugas vairaves
automobili tose vietose ish vis pirma karta zhvejojo, tad.... na pasuko jis
ne i ta "lauko keliuka". Ko pasekoje musu lengvasis automobilis smigo i
pavasarine pieva "iki pat slenkschiu". po ilgoku bandymu "ishsilaisvinti
patiems" teko griebtis telefono ir ieshkot "apchiuopiamesnes pagalbos".
Pirma mintis - skambinti pasieniechiams, juk turi jie visureigiu,
patruliuoja juk palei nemuna, tai prileks, truktels biski ir bus "laiminga
pabaiga". Deja. atsiliepes mieguistas balsas man pasake kad jie tokiu
paslaugu neteikia ir pasiule skambint gaisrininkams... po to seke
skambuchiai visais zhinomais numeriais iskaitant 112, 101, 118... shilutes
gaisrininkai net pagegiu gaisrininku telefonu numerius bent tris padiktavo
(tiesa, ieshkojo laabai ilgai)... skambinom ir tais numeriais, bet jais
niekas neatsiliepe... zhodzhiu kol ash skambijau valdishkoms istaigoms
ieshkodamas pagalbos, mano nelaimes kolega grozhejosi zhvaigzhdetu
dangumi.... mazhdaug apie 22:30 praradau paskutine vilti sulaukt pagalbos
ish "mokeschiu valgytoju" puses "paprastuoju budu". pasinaudojau paskutine
man likusia pagalba - skambutis draugui. na, reik pasakyt gal kad tas
draugas gana nemenkas pareigas uzhima tarnyboje susijusioje su gelbejimais
ir ekstremaliom situacijom... po 10 minuchiu jau i mano telefona paskambino
ish bendrojo pagalbos centro, dar po 20 minuchiu jau sulaukiau skambuchio
ish vieno netolimo kaimelio gaisrininku, o dar po valandos musu
automobiliukas jau buvo ishtrauktas ant zhvyrkelio ir palydetas iki
plento... ir net piniginio atlygio uzh pagalba musu gelbetojai nepaeme,
sakydami kad chia ju darbas. Tik va klausimas, kodel viskas pradejo "veikt"
tik po "skambuchio draugui"? kodel savo darbo nieks nenori dirbt tiesiog
shiaip, nes tai "toks darbas"? kodel normalioje shalyje net nuleidus padanga
po keliu minuchiu sulauki policininko demesio ir klausimo "gal reikia
pagalbos".... va dabar man aishkiau, kodel pasieneichia neatvazhiavo -
tinklai juk jau patikrinti buvo, o kuras jau panaudotas... o karshiai matyt
dar nesuvalgyti....