Tema: Re: Svarbi tiek verslinė, tiek mėgėjiška žuv
Autorius: Dar321
Data: 2009-03-03 11:54:37
Taigis rašiau, kad priimtini TIK palaikantys verslinykus mokslininkai... :(
px visos kitos nuomonės. Pabandė Paulauskis kunigaikštienei pašikt, ale nepaspėjo...
Negi manot, kad šiaip sau visas balų "ūkis" priklauso dviem ministerijom?

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632