Tema: Re: Svarbi tiek verslinė, tiek mėgėjiška žuv
Autorius: Dar321
Data: 2009-03-02 18:18:12
Čia Tau, man ir daugumai žvejų mėgėjų tokie pavyzdžiai tinkami ir suprantami, o'bet'tačiau, sėdintieji "valdininkijos aukštumose" bei suš... "mokslininkai", deja, tik verslinykų interesus gina.
Didysai MŽD pirmininko pavaduotojas, Vilniaus universiteto Gamtos mokslų fakulteto docentas, daktaras Egidijus Bukelskis (ICHTIOLOGAS'blia) - visom keturiom už verslinę žūklę... :(((((((((((((((((((((((
Ir t.t. ir t.p. ...
--

Su pagarba,