Tema: Re: kaip pagauti stintelæ?
Autorius: pasidalinkit patirtim <pasidalinkit patirtim@jeigunegaila.lt>
Data: 2011-02-14 08:48:16
Žūkle gavosi ekstremali - buvom  keturiese, vienas kojas įkišo lipdamas ant
ledo, aš ir dar vienas kolega įlūžom eidami kartu apie 500m nuo kranto, kur
žeme už kokių 15-18 m vertikalia kryptim. Chebra ištempe. Išsitraukę
pluduriuojančias dežes, vistiek patraukm gaudyt. Vienas į krantą eit
pabijojau, o kolegų kovines dvasios maudynes nepaveike. Visa tai
šeštadienį- -9,5C, vejas rimtas. Sugebejom išbūt iki 14val, pagavau 25vnt,
kolegos gaude ešerius. Beveik visi stintelių kibimai ant apatinio
kabliuko.Iš pat ryto kibimas agresyvus- kaip tikros stintos, ant stovinčios.
Veliau- tik dirbant kaip su avižele. Gaudyta Dusioj. Foto nebus, nes padreko
aparatas. Veliau jungiau- veikia. Ligos neužpuole. Viskas gerai , kas gerai
baigiasi.

"pasidalinkit patirtim" <pasidalinkit patirtim@jeigunegaila.lt> parašė
naujienų pranešime:iiqq4f$fmu$1@trimpas.omnitel.net...
> Dėkui visiems už išsamią informaciją. Žūklė numatyta šį savaitgalį- jei
> orai leis. Šeštadienį -10C ir 8m/s- sąlygos artimos ekstremalioms. Jei
> žūklė įvyks, reportažas bus.
>

> "Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> parašė naujienų
> pranešime:iioecn$4b4$1@trimpas.omnitel.net...

>>> 2 pavadelio storis