Tema: Re: kaip pagauti stintelæ?
Autorius: Petka
Data: 2011-02-07 14:51:16
Jo - stoveliai super - biciulis is Utenos meistravoja. Jei reik - galima
uzsakyti. Prasydavo berods15 Lt uz stuka. Prikabinu foto.
Be sargeliu su tais botageliais gal ir smagu zvejoti - bet as dar su
jais nepagaunu cinko - pripratau prie kietesnio ir trumpesnio
spiningelio su sargeliu. Kas dar nepatinka su bizunu - reik labai dideli
ir stipru mosta daryti - su savo sistema man uztenka staigewsnio rieso
judesio arba siek teiek per alkune.
O sargeliai geriausi stintoms rusiski is isardyto naikintuvo :) Kazkokio
kompozito ar biesas zino kaip vadinasi.
---
Petka