Tema: Re: kostiumas? gal kas bande?
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-26 11:26:19

"Andu" <andu@takas.lt> parašė naujienų
news:hm83lo$onh$1@trimpas.omnitel.net...
> Sudrėkini, o dar geriau yra atgarinti, kai atsileidžia - imi 4 V. Lenino
> raštų tomus ir mauni ant jų - išdžius (2-3 dienos) ir nešiok į sveikatą.
> Netiks Leninas - imi 3 litrų stiklainį, o jei makaulė gerokai ištinus -
> tada tiks koks vazonas palmei ar kibiras...

As jau konfoje kazkuriam tai is komentatoriu siuliau paimti trilitriaka ir
pamatuoti koks jo diametras placiausioje vietoje - 48 cm. Ar daug esi mates
suaugusiu zmoniu su tokio dydzio galva?
Lenino rastu irgi neturiu, tai teks ieskoti atelje ,kuri is to gyvena. Viena
tokia man jau prirode - kazkur Sodu gatveje. Siemet jau nebenesiu, nes per
vasara vel susitrauks, o rudeni reiks nunesti.