Tema: Re: kostiumas? gal kas bande?
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-25 09:16:52

"Petka" <petras555delete@gmail.com> parašė naujienų
news:hm57h7$njm$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ir koks tavo tas nepersiltas-nepersaltas kostiumas?
> Rasineji bile rasinet, nors pats zinai, kad apart kostiumo dar yra
> apatiniai drabuziai, nuo kuriu ir priklauso ar silciau ar salciau bus tau
> ant ledo.

Petka, turbut pameni mano senus apdarus - ryskus 2-ju daliu slidinejimo
kostiumas+ kanadietiska kepure usanke? Ir turiu pasakyti, kad nieko tuo metu
nezinojau apie jokius flysus ,finsuleitus ar teksus, bet tikrai ne kart
nebuvau susales  ar sukaites ant ledo daugiau, nei dabar ,kai jau rengiuosi
"teisingai". Ir turiu pasakyti, kad ankstesni rubeliai ir sverdavo maziau ,
nei dabartiniai"teisingi", o buvo devima tai, ko nebegaila detis i zvejyba :
seni nekvepuojantys treningai, senas sintetinis golfas, senas vilnonis
megztinis,na ir pats slidineimo kostiumas ne pirmos jaunystes.
 Vat del sios priezasties as ir lazdavoju "teisinga" Norfin Extreeme, nes
jis apart to,kad yra siltas ir turi daug kiseniu, niekuom nesisikirai nuo
fufaikes.