Tema: Re: Ot driogstelejau
Autorius: @runas@sUser
Data: 2010-02-17 22:24:37
Tai kad visokiu siais laikais irgi yra, ypac jei koks atkampus kaimas netoli
ezero, ne visi iperka kazka TOKIO...
Populiariausia apranga turbut is Senuku ar turginiu parduotuviu uz pigiai ir
is Lenkijos.
O veltiniai, tai ka as zinau, per nepriklausomybe buvau ant Asvejos, tai
vanduo kai kur gerokai auksciau kulksniu po sniegu.
P.S. zvejyba sucks, gal pora kartu suvirpant sargeli maciau, tiesa, velokai
ir atvaziavau, visi pakalbinti ir sake, kad biski kibo tik iki 11 valandos.

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
|i tada prisimenam senus gerus veltinius....
| nu aisku gal dabar jau ir neLygis su veltiniais pasirodyti....
|
| hm... ziemos zvejybos pas mane baigesi kazkur pries 10 metu, net idomu
pasidare, kokios dabar "mados" tarp zieminiu zveju...

| ciuju veltiniai (su kaliosais ar chimzascytos "kojinem), vatines kelnes,
"fufaikos", brezentiniai lietpalciai (ant fufaikos nuo vejo) ir naturalus
kailiniai jau senokai nebematingi ?...