Tema: Re: Ot driogstelejau
Autorius: VP
Data: 2010-02-17 13:18:40
Va tokio tipo "pjuvi per kampa" teko man pachiam ant savo braidymo batu
klijuot. (su grazhtais tai neturejo nieko naujo - uzhmyniau kazhka ashtraus
upelio dugne)
Ir turiu pastebet kad uzhsiklijavo puikiai, visa sezona po to klijavimo jau
atbraidzhiau.
"Teisingi" klijai net ir sukomplektuoti buvo kartu su kazhkokio "tinklelio"
skiaute. taip kad
tas tinklelis buvo uzdetas ant "pjuvio", padengtas klijais, po 3 valandu
buvo galima "pakoreguoti kliju sluoksnio forma" ir po 2 paru batai buvo
pilnai paruoshti naudojimui.
Klijai buvo kazhkokie "Bison".