Tema: Re: Kokius batus naudojate?
Autorius: Petka
Data: 2010-01-19 13:40:47
Turejau tuos blizardus - man nepatiko. Sunkus, nepatogus. Gal del to,
kad siek tiek per dideli buvo. Kai matavausi - viskas ok, kai teko
paejet daugiau - makalavosi koja. Tie dirzai ne velnio nesuverzia kaip
reikia. Kitiems gal tai puikus batai - man neitiko...
Ka Povilas pasakys? Jam kiek zinau su batais ir kojinem pastoviai
nesiseka... :)
---
Petka