Tema: Re: Kokius batus naudojate?
Autorius: Petka
Data: 2010-01-15 20:43:58
As naudoju Haskius С164 jau antra sezona - patenkintas.
http://www.rezobuv.ru/production/haski/
Ir seslioje zvejyboje gerai, ir Kursmarese yra teke per diena sukarti 14
km - nei tryne nei kazkas blogai buvo. Vieninteli minusa galiu pasakyti
tik kad labai (bent jau man) smirda vidpadis - pagamintas is kazkokios
poretos gumos ar plastmases. Manau nusipirksiu panasaus storio bekvapi
idekla ir tiek tos bedos...
Karolis pries savaite nusipirko panasius kaip mano - sake nusiderejo
apie 50 lt - nesiskunde Baluose :) Gal kaip rusiska avalyne jie
brangoki, bet padaryti kokybiskai...