Tema: Re: Viliui
Autorius: VP
Data: 2010-01-04 11:33:29
dar grazhiau :) kur matai "laimikio dergima"? kur matai komentara apie pati
SHITA laimiki?
ar tikrai ne i komentara apie laimiki as replikavau? jei nesupratai -
pabandyk tema nuo pradzhiu perzhvelgti.
gal pasidarys aishkiau.
kai surasi i ka ash reagavau, tada perzhvelk savo replikas man ir atsakyk
SAU i klausima kas kur marazmais uzhsieme..
achiu uzh demesi.
tema baigta. bent jau man.