Tema: Re: su naujaus metais
Autorius: VP
Data: 2010-01-04 10:30:39
dar vienas tipinis "atmazas"... juk jei tik mazhus ishgaudysi TU, tai chia
jokios zhalos, juk kazhkur kazhkas tinklais ne tiek pagauna..
pagal tokia logika verslininkams tonomis gaudantiems "nelegalus starkiukus"
reiktu dar ir papildomai primoket, nes juk tada kurshiu mariose kiti
starkiai didesni bus...
kuo toliau, tuo mazhiau turiu vilties kad man teks pamatyt ta laika, kai
zhmones pataps samoningi ir nustos belekoki SAVO veiksma teisinti pasakymu
"nu tai o ar chia zhala, ar ash kam ka blogo padariau"...