Tema: Re: graztas ledui
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-21 13:24:44

"Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> parašė naujienų
news:hgnl19$9cs$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai dabar sujungimai abieju vienodi, del dazu - uz tokia kaina px.
>
> Aisku geriausias matytas/ciupinetas - titaninis graztas - ale kaina tai
> kandziojasi...

Vienas prietelius pries keleta metu pirko sau leningradska titanini ir
visaip mane ikalbiejo pirkt ji. Gyre jis man ji visom prasmem, bet as taip
ir nesupratau kuom jis yra geras - grezia jis identiskai kaip bet kuris
kitas rusiskas graztas, o tai reiskia ,kad grezia jis pyzdavotai! Vieninteli
rusisku graztu pliusai yra ju paciu zema kaina + pigus peiliukai. To tarpu
rusisko titaninio grazto kaina yra didele ir net virsyja svedisku moru
kainas, o moros sveria panasiai kaip anas titaninis, bet grezia zymiai
geriau.Todel nematau jokiu pliusu, vardan kuriu, tureciau garbinti ta
titanini grazta, kuris isrodo,kaip kokio girto kaimo kalvio dirbinys .