Tema: Re: graztas ledui
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-18 13:11:29

"Diamondas" <Diamondas@takas.lt> parašė naujienų
news:hgfkkh$2e3$1@trimpas.omnitel.net...
> O jei 1-2 ? :) Arba - kam ir kas netilpo istraukt pro ekete ka tada
> darete ? :)

Asmeniskai man I ekete netilpo karsis.Grazto skersmuo tuokart buvo 150 mm ir
vis vien netilpo. Is to kaip jis ejo ir kaip vartesi po skaidriu kursmariu
ledu, nebuvo jis ten joks monstras - max 2 kg. Tai buvo paskutinis
lasas,kuris perpilde mano kantrybes taure, ko pasekoje nuo to Mora grazto
buvo atsisakyta, nes per 7 sezonus ne karto neprireike tokio jo plocio, o
dirbt su juo yra sunkiau, o kai prireike didesnes eketes, vis vien jo
skersmens pritruko. Manau, kad reikia turet su savim kabli ir tada ir su
eiliniu 110-130 mm skersmens graztu viska susitvarkysi.