Tema: Re: Gal kas laikot Niufaundlenda bute ?
Autorius: Era
Data: 2010-09-23 08:29:20
O cia kaltas neteisingas auklejimas. Jei valgant zmonems suo gauna maisto
nuo stalo, tai kai maistas ant stalo ir issiskiria seiles, yra tu sveciu ar
ne, jam visiskai vienodai. Geda, bet mano neisaukletas... Bet zinau daug
sunu, kurie nereaguoja i maista ant stalo, nes nei karto nera jo gave.
Aisku, jei suo trinas visa vakara apie svecius kaulydamas maisto, tai ir
ranksluosciu reiks ir plauku liks. Bet cia nuo kiekvieno suns, jei jis bus
taip neisaukletas.