Tema: Re: Gal kas laikot Niufaundlenda bute ?
Autorius: Era
Data: 2010-09-21 13:56:02
Kol buvo nesterilizuota, tol kvapas kartais jausdavos. Parodoj nusipirkau
priemone, kuri nuima kvapa (ne kvepalai). Isplovus ispurski suni ir kvapo
nesijaucia. Po sterilizacijos visi kvapai dingo arba labai smarkiai
sumazejo. Jei ruosiates pirkt niufaundlenda - ziurekit, kad tevai neturetu
displazijos. Tai visu dideliu veisliu sunu didziausia beda. Plaukai nuo rubu
lengvai nusiima, nes jie ilgi. Jei pastoviai suni sukuosit, tai ju ir nebus.