Tema: Re: Sauso maisto pagardinimas
Autorius: Faktas
Data: 2010-09-15 18:13:09
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:i6qnea$flk$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesakyk, kiek pamenu, tai sabaka akytes irgi superines išstato, kai išbadėjęs. O ir uodegą nuo galiuko iki pat ausų vizgina...

tai čia sugadintas šuo, kuriam davinėjami kasneliai kai žmonės valgo.
tuomet jis negali nustygti, kai kas nors valgo - ima jam skirtis skrandžio sultys ir inksčia ir letenas kilnoja ir maldauja.
bet kalbėjau apie normalų šunį. atbėgs su entuziazmu, kai užgirs kad eini prie indų, bet ne tai ne, ir parą prabus neėdęs, kad tik veikt būtų ką,
o katė iš proto išeis (ir kitus nekučius išves) net soti, vien todėl, kad pamatys jog indelyje neįpilta.

Žodžiu, alkaną šunėką neblogiau atskirsi nuo alkanos katės, ir net man krūtinę spaudžia, kai tokį pamatau.