Tema: Re: Sauso maisto pagardinimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-09-15 17:59:58
bet tai...
Aš šunų nemylėtojas, bet man tai taviškio gaila beskaitant čia tą diskusiją. Mano katės suvalgytų visus mūsų nervus seniausiai, jei pigiausio sausiako šūdo pripiltumėm ir vakščiotumėm galvas užvertę, tipo, "viskas ok, nevalgo - reiškia ne alkanas"... :)

Maniškė viena godžiai lapnoja šlapiakus, kita - išskirtinai tik RC sensible sausiakus, trečia - belenką kaip užplaukia. Tai visai nieko būna, kai ryte visi 5 dubenėliai tušti :)))