Tema: Re: Suns zaislas (kaip vadinasi?)
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-07 13:21:34
taigi. kol gyvenom daugiaaukštyje, katinas visai net nerodė noro kažkur
eiti. Dabar irgi - jeigu ir išeina, tai aš jį praktiškai visada kažkur
matau. o dažniausia vis tiek drybso sode. Todėl čia turbūt kaip žmonėms -
vieniems iškyla į gamtą yra pagrilinti parke už kampo, kitiems trenktis 2000
km, kad užsikartų į kokį kalną :)