Tema: Re: Kas geriau migdymas ar.....?
Autorius: AlphaGSM
Data: 2010-06-01 10:38:55
o jei nugalabijat seimos drauga ir po kurio laiko paaiskeja kad alergija
visai ne nuo  suns plauko? uzgriauz gi sazine...
alergologais siulau nepasikliauti bandyt patiems isitikint. suni vasarai
isvezt kur i kaima. pats turejau analogiska situacija. tik su papugom..po
alergenu testo irgi plaukai seriai, plunksnos. atidavus  papugas kitiem
zmonem, pakeitus patalyne i sintetine paaiskejo kad situacija su alergija
nuo to nepakito. po kurio laiko testai rode ziedadulkes:)dabar turim suni,
jau pusmetis jis pas mus.ir visi sveiki, gyvi. tiesa vaikas po kiekvieno
pasizaidimu su sunim verciamas kruopsciai nusiplaut rankas.