Tema: Re: Erkes ikandimas KATEI
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-23 12:17:07
vat kaip tik prisijungiau, apie erkes pabėdavoti ... :)
žodžiu, fokiečiai sako, kad erkės išplito ne tiek dėl pakitusio klimato,
kaip dažnai kiek dėl išnykusių kažkokių žemės širšių-vapsvų, kurios erkėmis
maitinosi. Labai daug erkių gyvena tujose, bent jau Bavarijoj. Todėl žolės
deginimas vargu ar padės.

Norėjau paklausti, ar čia mano katukas toks skanus, ar čia visiems taip
būna - kasdien iškrapštau vidutiniškai 3-4 erkes iš jo. Purškalai,
antkakliai ir lašiukai veikia nebent prieš blusas, nes jų lyg ir neturi.
Kartais įkandimo vietoje susidaro kietas mazgelis - pipiro grūdelio dydžio.
Nepastebėjau, kad tai būtų susiję su erkės prisisiurbimo trukme, paprastai
išmedžiojam jas pussauses arba visai sausas. Turbūt ir neniežti, bo vietos
nenudraskytos ir nepastebėjau, kad labiau kasytųsi. Ar čia kokios ligos
požymis, ar blogai ištraukta erkė? Kaip ją apskritai teisingai ištraukti? Į
kurią pusę sukti? Specialias žnyples turime. Pastebėjau, kad erkės būna
praktiškai tik ant galvos, dažniausia ant sprando - čia visiems taip?