Tema: Re: Erkes ikandimas
Autorius: DaivaD.
Data: 2010-05-06 13:22:04
Šunims Laimo ligos inkubacinis periodas gana ilgas, gali būti net pora mėnesių. Pati liga pasireiškia pakilusia temperatūra, sąnarių skausmais, neaiškiu šlubavimu. Nu tai mano supratimu prie šitokių simptomų vis tiek kals plataus spektro antibiotikų (to paties Doksiciklino), net ir nenustatę tikslios diagnozės. Profilaktiškai antibiotikai tai kažin ar protinga, jų ir šalutinis poveikis gana bjaurus.
Paraudimas, patinimas, netgi pūlinukas nuo erkės būna gana dažnai. Natūralu, pažeista oda, tai ir patenka kažkokia infekcija.
O va dėl babeziozės tai atidžiai stebėkit. Jei tik šuo taptų vangus, gulinėtų, netektų apetito, pakiltų temperatūra - tuoj pat pas vetą daryti tyrimo.