Tema: Re: Suns elgesys
Autorius: Liosha
Data: 2010-04-06 14:52:36
Na as lyg nerekiu,nebnt buna toli,beje kaimynas tas pats turi vilka,bet jis
ji smagiai laikas nuo laiko duoda i spranda,ypac ikales,lauke maniskis
aishku mato.
Gal sakau jis jo bijo,pre to pacio ir visu ? Tada,turetu pasikeisti elgesys
kitoj vietoje,bet isvedus kur i laukus elgiasi taip pat,netgi
sakyciau pasauktas kartais ima begti,o ne eit "pas mane"