Tema: Re: Suns elgesys
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-06 13:16:20
Atkreipk dėmesį, gal esi įpratęs garsiai šūkauti.
Kaip suprantu, kaip smagų žaidimą su šunimi įsivaizduoji energingus
veiksus su tam tikra "agresija" - pagal tavo pavaizduotą situaciją
sakyčiau, jiems ne laikas. Stebėk šunį, kokie žaidimai _jam_ patinka. O
tavo žaidimams ateis laikas, kai suderinsit santykius :) Ir susitaikyk
su tuo, kad ne visi šunys vienodi, jei jis "ypatingai švelnus", gal jam
niekad tokie žaidimai labai nepatiks. Atkreipk dėmesį, ar nebari (ar
kaip kitaip nerodai savo nepasitenkinimo), kai šuo nenoriai su tavim
žaidžia.