Tema: Re: Zingsniniai varikliai
Autorius: Kiaule voras
Data: 2011-11-08 13:32:06
1. O galios elementai ir kontroleris buna atskirai ar visada vienoje
"platoje" ar kaip cia pasakyti?
2. Aisku. Cia jau paciam reikia skaiciuoti kokio variklio reikia stumdyti
tiek ir tiek svorio.
3. Sorry, suklaidinau, tai ne cm3, o tiesiog cm. dpi jau paaiskino kas tai.
4. Tai dvieju faziu bus keturiu laidu? Daugiau faziu=galingesnis ar ne?