Tema: Re: audio stiprintuvas vulgaris
Autorius: dpi
Data: 2011-10-27 09:54:22
Broliui atidaviau, naudojamas.

Nuo paprasto transformatoriaus ar elektroninio, nuo paprasto dar reikes induktoriaus kad nebutu zyzimo, diodu tiltelio (turbut ir taip yra jau LEDams?).

Jei pas tave bus stereo (2 kanalai) ir nori reguliuoti abu vienodu garsumu tai imt stereo potenciometra, o jei po viena kanala tai perki du (ne stereo).

Potenciometra paskaiciuoti sunku. Cia priklauso nuo saltinio stiprumo. Kadangi tu galesi ir saltini patylinti, tai potenciometro labai didele varza nebutina. Zodziu, jei paimsi per didele varza liks daugiau tuscios eigos tylinant, jei per maza negalesi patylinti iki galo ir reikes tylinti saltini (arba pridesi dar paprasta varzele nuosekliai).
Geriausia gal 20-50k.

Kainas tikrink keliose pardese, bent stiprintuvo mikroschemos kaina gali skirtis daug.
lemona.lt
evita.lt
rcl.lt